Powered By Blogger

Despre mine

Imi traiesc visul !

joi, 26 martie 2009

daca nu visezi si nu lupti pentru a-ti indeplini visele nu prea simti ca traiesti

Cred ca intre timp am incercat sa descopar lumea...si am descoperit ca aparentele inseala,ca visele se mai transforma si in cosmar,ca exista si oameni rai pe lumea asta...insa...am descoperit si o parte buna,si anume ca exista,da,chiar exista straini care dau cate o mana de ajutor,exista inca putina bunatate,inteligenta si intelegere.Ce e drept e ca e cam putina;dar exista;si asta ar trebui sa ma faca sa fiu putin mai optimista,mai plina de speranta decat am fost pana acum;asta pt ca am simtit-o pe pielea mea. Da, am fost ajutata si mi-a prins bine. Ajutata in momente grele, cand credeam ca nimic nu se mai poate intampla,ca voi renunta si ca voi recunoaste ca am facut cea mai gresita alegere. Am fost ajutata de persoane straine, care nu au nicio legatura cu mine, da, persoane ca acelea pe langa care trecem zi de zi pe strada si nici macar nu le privim.

Si am invatat: a fi precaut in zilele noastre nu e sinonim cu a fi paranoia. Cand ti se indeplineste un vis urias, ai grija...bucuria si implinirea orbeste!

M-am intors, zic eu, muuult mai matura, mai cu picioarele pe pamant. Si continui sa cresc; si sa invat; si sa imi traiesc visul, acum, cu experienta posibilitatilor negative pe care le implica acesta.
Deci...nu ma dau batuta...clar! E greu sa ti se spuna: "Ti-am zis eu!"...asa ca voi merge mai departe si "voi lupta"

2 comentarii:

Biletul de azi spunea...

Ma uimesti fato! Ma uimesti! :D.
Asta e Ale cea adevarata, sa nu o mai ascunzi, fa-o cuvinte si asterne-o pe orice-ti pica la indemana, merita citita ;)

Ale_xa spunea...

uimit esti de realitate,realitatea pe care o traim cu totii zi de zi;eu consider ca ceea ce nu-ti da pace se poate transforma uneori intr-un lucru mare;ceea ce am trait si am descoperit in ultima vreme trebuia mentionat,pus la loc de cinste,aratat lumii...cine stie,poate exista persoane care trec prin ceea ce am trecut si eu odata,as fi onorata sa fiu eu cea care ofera o farama de speranta in plus in sufletele lor!multumesc Radu